Entusiastiska supportmedarbetare till Telias kundsupport!

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Är du intresserad av nya utmaningar eller bara vill fylla på ryggsäcken med fler arbetslivserfarenheter? Skulle du dessutom beskriva dig själv som teknisk och lösningsorienterad? Då är det här en tjänst för dig! Just nu söker vi lyhörda supportmedarbetare med ett intresse för teknik till ett välkänt telefonbolag.

Ta chansen att arbeta i en kundtjänst på ett stort företag där du får möjligheten att bredda dina kunskaper och fylla ut ditt kontaktnät. I din roll tillsammans med ditt skickliga team ger du utmärkt service och frambringar kreativa lösningar. I din roll som supportmedarbetare är den främsta uppgiften att hantera frågor som rör kundens funderingar och behov med telefon och mail som arbetsverktyg. Det är din uppgift att utifrån ett gott resonemang ta fram bästa möjliga lösning till varje kund. Att leverera kundservice i världsklass är en självklarhet och ditt kundbemötande är genomgående en viktig del i varje samtal med kunden.

Som person tror vi att du är serviceminded och lösningsorienterad samt har ett kreativt tankesätt. Vidare ser vi att du gärna tar eget initiativ men även är en bra lagspelare som tycker om att skapa goda relationer. Dessutom ser vi att du har en pedagogisk förmåga och att du motiveras av ett högt tempo. För att få de bästa förutsättningar att lyckas i rollen inleds denna tjänst med en introducerande utbildning där du får lära dig mer ingående om behovsanalyser, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen.

Krav för tjänsten är att du har en fullständig gymnasieutbildning samt en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundbemötande, kundservice och-/eller datorvana.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid, med varierade arbetstider under vardagar, kvällar och helger.

Sista ansökningsdag: 2016-11-30, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag

För information: Kontakta Jonathan Ottosson, jonathan.ottosson@proffice.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se

Kvalifikationer: Fullständig treårig gymnasieutbildning och en god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av kundservice eller kundbemötande.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Därför välkomnar vi alla sökande, oavsett etnisk bakgrund, ålder, kön, religion, sexuell läggning och/eller funktionshinder.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 oktober 2016

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb