E.ON Kundsupport i Malmö söker en handläggare!

E.ON Kundsupport i Malmö söker en handläggare!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du sinne för ordning och reda, en analytisk förmåga och är fylld av energi? Då är detta rollen för dig! För uppdrag till E.ON i Malmö söker vi nu en Handläggare till deras avdelning som arbetar i faktureringsprocessen ut mot kund. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå drygt ett år med chans till förlängning. Intresserad? Sök redan idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att tillhöra en inspirerande grupp på BackOffice i ett team av 16 personer. Där hanterar ni fakturor ut till kunder som avser både energi och annat. Inom ditt ansvarsområde kommer vara att manuellt skapa fakturor som är lite utanför de automatiserade flödena.

Det system du främst kommer arbeta i är SAP. Det är meriterande om du arbetat i SAP tidigare men inget krav. Vi ser att du har goda kunskaper i ekonomi och gillar ordning och reda. Självklart har du erfarenhet att arbeta i office-paketet. Som person är det bra om du gillar tekniska lösningar och är intresserad av utveckling.

Arbetstiderna är måndag till fredag 8 – 16:30, men flex förekommer.


Vem är du?
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller har god arbetslivserfarenhet inom området. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Du trivs med att arbeta i team med arbetsuppgifter som kräver noggrannhet och att vara effektiv. Du är nyfiken och har förmågan att se möjligheter till nya lösningar och är van vid att genomföra förbättringar i processer. Vidare är du driven och vågar ta egna beslut. Du agerar affärsmässigt och har ständigt kunden i centrum.

Du har lätt för att sätta dig in i nya IT system. Arbetsglädje är betydelsefull för oss varför din sociala kompetens och samarbetsförmåga är viktig. Arbetet innebär kontaktytor både intern samt externt mot kunder och leverantörer.



Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Tjänsten tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 17 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


21 november 2024