Erfaren 1st line supporttekniker

Erfaren 1st line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Har du lång arbetslivserfarenhet och har de senaste åren arbetat med IT-support på 1st line? Vi söker just nu någon som trivs i rollen som supporttekniker och vill fortsätta arbeta med 1st line support. Du kommer i denna roll att få lära dig en hel del nytt, då du även kommer att supportera användarna i en mängd olika vårdsystem. 

Detta är en direktrekrytering, så anställningen blir direkt hos kunden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%.

Arbetsuppgifter
Som supporttekniker på 1st line är dina allmänna arbetsuppgifter att ta emot och registrera ärenden, kategorisera och lösa de tekniska problem du kan via telefon eller mail. Du driver ärenden och löser dem självständigt. Vid behov eskalerar du ärenden till nästa nivå så att de hamnar hos rätt person. Du jobbar i applikationer såsom Windows, Office, Outlook och ärendehanteringssystem.

Du kommer att få gedigen onboarding av de interna tandvårdsystemen som du även kommer att supportera användarna i.

Din profil och kvalifikationen
Krav: 
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom IT-support
- Gedigen arbetslivserfarenhet från tidigare servicerelaterade yrken
- Arbetat med Active Directory
- Goda kunskaper i Office365
- Van att fjärrstyra och dokumentera i ärendehanteringssystem
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Vad vi erbjuder
Kunden är en framstående leverantör av IT-lösningar och supporttjänster specialiserade på tandvårdsbranschen. Deras passion är att hjälpa tandvårdskliniker och praktiker att effektivisera sina verksamheter genom innovativ teknik och högkvalitativ support. Med mer än 10 års erfarenhet inom området har de etablerat sig som en betrodd partner inom tandvårds-IT. Kunden strävar efter att vara den ledande leverantören av IT-tjänster inom tandvård genom att erbjuda skräddarsydda lösningar som är pålitliga, säkra och användarvänliga. Hos kunden tror de på att skapa en arbetsmiljö som främjar samarbete, kreativitet och personlig utveckling. De värderar sina medarbetares åsikter och strävar efter att kontinuerligt förbättra sitt företag.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Hollie Van de Ruit på tfn: 0734-159374 eller hollie.vanderuit@centric.eu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CENTRIC
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 21 november 2023
  • Ansök senast: 21 februari 2024

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024