Erfaren Account Manager till framtidens arbetsplats!

Erfaren Account Manager till framtidens arbetsplats!

Arbetsbeskrivning

Har du gedigen erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling? I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som kan branschen och som drivs av att göra affärer. Söker du en flexibel arbetsplats där du själv planerar ditt arbete med frihet under ansvar och vill göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera
år i rad? Sök rollen redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om rollen

I rollen kommer du ingå i ett seniort team beståendes av 8 drivna säljare med lång och gedigen erfarenhet av branschen. Teamet arbetar primärt med att förvalta våra befintliga kunder och söker nu sin 9:e kollega som kan tillföra värde till gruppen.

Som säljare inom dokumenthantering (https://www.officemanagement.se/produkter--tjanster/dokumenthantering/) hjälper vi våra kunder att hitta rätt lösningar för kontoret och distansarbetet. Vi integrerar dokumenthanteringsprocessen med ditt affärssystem så dina analoga arbetssätt digitaliseras och GDPR-säkras. Attestering, signering, kontering och kvittoredovisning har aldrig varit enklare. Om du lämnar pappershanteringen bakom dig sparar du inte bara miljö och kostnader, du kommer dessutom spara massa arbetstid och stress.

Arbetsuppgifter

- Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder då du får ta över en kundstock vid start
- Agera produktspecialist och expert inom dokumenthantering
- Bearbeta större kunder
- Vara en förebild internt och externt


Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Erfarenheter

- Minst 3-5 års erfarenhet inom B2B-försäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort och tillgång till egen bil
- Arbetat i liknande bransch


Har du dessutom erfarenhet av att sälja IT-lösningar ser vi det som meriterande.

Egenskaper

Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

O.M erbjuder

- Månadslön & kvartalsprovision (vi har inget lönetak!)
- Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

- Start: augusti 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning


Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Daniel Lindkvist, på 010 858 55 40.

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2021
  • Ansök senast: 21 november 2021

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


30 november 2024

Kundansvarig - Säljare

Kundansvarig - Säljare

29 november 2024

Account Manager B2B

Account Manager B2B

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024