Erfaren administratör

Erfaren administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en mycket erfaren administratör för ett uthyrningsuppdrag i Helsingborg.

I rollen kommer dina främsta uppgifter vara att skapa arbetsorder till utförarna, uppdatera uppgifter i olika system, arkivering samt vara operativt stöd till avdelningschefer.

Du ska ha minst 5 års erfarenhet av administrativa uppgifter i ett större bolag med minst 50 anställda och flera avdelningar. Du besitter mycket goda kunskaper i MS-Office paketet och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Xellent. Det är ett krav på att du är flytande i svenska språket både skriftligt och i tal.

Som person ser vi att du har en positiv energi och vilja att utvecklas och lära dig. Du är självständig och har en förmåga att se helhet i ditt arbete. Vi vill också att du är noggrann, ordningsam och flexibel i ditt sätt.

Uppdraget beräknas starta i början på september och vara i 6 månader på heltid. Arbetet kommer att sker på plats hos arbetsgivaren.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024