OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en mycket erfaren administratör för ett uthyrningsuppdrag i Helsingborg.
I rollen kommer dina främsta uppgifter vara att skapa arbetsorder till utförarna, uppdatera uppgifter i olika system, arkivering samt vara operativt stöd till avdelningschefer.
Du ska ha minst 5 års erfarenhet av administrativa uppgifter i ett större bolag med minst 50 anställda och flera avdelningar. Du besitter mycket goda kunskaper i MS-Office paketet och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Xellent. Det är ett krav på att du är flytande i svenska språket både skriftligt och i tal.
Som person ser vi att du har en positiv energi och vilja att utvecklas och lära dig. Du är självständig och har en förmåga att se helhet i ditt arbete. Vi vill också att du är noggrann, ordningsam och flexibel i ditt sätt.
Uppdraget beräknas starta i början på september och vara i 6 månader på heltid. Arbetet kommer att sker på plats hos arbetsgivaren.
Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.