OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal AB
Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en erfaren administratör med mångårig erfarenhet av affärssystemet Pyramid för en halvtidstjänst.
Tjänsten är en inhyrning på sex månader, där det finns möjlighet för en provanställning hos kund efter avslutat uppdrag. Arbetet består av att skriva ut ordersedlar, fraktsedlar, fakturaunderlag samt även en del ekonomiuppgifter.
Din profil
Du har arbetat med administration i flera år och det är även ett krav att du behärskar affärssystemet Pyramid. Det är en merit om du har jobbat inom produktions- och/eller verkstadsindustrin.
Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående så det är viktigt att du skickar in din ansökan omgående, allra senast 7:e februari.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00