Erfaren administrator med bredd sökes till deltidstjänst i närförort.

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som är erfaren administratör. Vår kund är ett internationellt bolag som fokuserar på att utveckla betallösningar. Tjänsten är placerad i närförort i deras trevliga lokaler. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå tillsvidare.

Arbetsuppgifter:
Tjänsten som administratör har en stor variation av arbetsuppgifter, högt som lågt. Arbetsuppgifterna inkluderar alltifrån att sköta administrativa arbetsuppgifter till att ansvara för den dagliga driften på kontoret.

• Reseadministration- och uppföljning. Behjälplig i kostnadsberäkning.
• Administrera HR relaterade uppgifter samt introduktion till nyanställda.
• Kontorsansvarig, inköp av kontorsmateril m.m.
• Administrera intranätet
• Utveckla processer och rutiner.
• Eventplanering samt genomföra internt samt externt.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat som administrator minst ett par år eller har erfarenhet av en liknande roll. Du ska ha ett eget driv och vi ser gärna att du trivs med varierande arbetsuppgifter, högt som lågt. Du ska trivas med att ge god service. För att lyckas I rollen krävs det att du ska ha en god förmåga att kommunicera I både tal och skrift. Du ska även behärska MS office samt svenska och engelska I tal och skrift.



Bemanning med personligt engagemang:
Detta är till en början ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön samt friskvårdsbidrag.

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Tillsvidare
  • Publicerat: 15 februari 2019

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024