Erfaren Administratör med erfarenhet från offentlig sektor/myndighet

Erfaren Administratör med erfarenhet från offentlig sektor/myndighet

Arbetsbeskrivning

Som Administratör är din roll att stötta och avlasta programledare och linjechef, administrera projekt samt kvalitetssäkra att lagring av dokument är korrekt. Du är spindeln i nätet och hanterar många olika kontaktytor och intressenter. Du kommer även vara behjälplig med att stödja medarbetare och skapa struktur genom tydliga administrativa rutiner samt att stödja arbetet med planering och genomförande av uppdraget. Du behöver ha en god prioriteringsförmåga utifrån verksamhetens behov och vara van att hantera många uppgifter samtidigt.

Rollen är bred och omfattar flera arbetsuppgifter där mycket av fokus kommer vara på att administrera dokumentation, skriva ut dokument och fånga in signering av behöriga personer, samt hjälpa till att flytta digital information från en webbplats till en annan webbplats.

Du kommer diarieföra handlingar i EDIT, hantera beställningar kopplade till IT, vara behjälplig vid begäran av offentliga upphandlingar samt hantera fakturor i Agresso.



Vi söker dig som har följande kompetens och erfarenhet:

- minst ett års erfarenhet av rollen administratör i projekt eller linje
- erfarenhet av dokumentation i projektyta med fler än tjugo användare
- minst ett års erfarenhet av rollen administratör i projekt eller linje som har haft ekonomisk omfattning på mins tio miljoner kronor
- van vid offentlig upphandling
- minst ett års erfarenhet från offentlig sektor/myndighet i rollen administratör
- meriterande webbforum
- meriterande projectplace
- dokument och diarieföring i EDIT
- hanterat fakturor i Agresso


Som person behöver du vara noggrann, öppen och ha öga för detaljer.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.



Cv behöver vara på svenska
Varmt välkommen med din ansökan!



Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 1 mars 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024