Erfaren administratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren administratör till en av våra spännande kunder i Uppsala. Tjänsten ska tillsättas omgående och förväntas pågå under minst 6 månader, för rätt person finns en god möjlighet till att bli direkt anställd hos kunden. Kunden är i en expansiv fas och för rätt person finns det goda möjligheter till att påverka och bidra med sin erfarenhet.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av:• Bearbetning och distribution av inkommande och utgående post, biljettsystem och annan korrespondens• Stöd för inköpsprocesser och transaktioner• Daglig verksamhetsstöd inom finansiell, klient- och kvalitetsstyrning och andra administrativa uppgifter• Administrativa och organisatoriska uppgifter såsom samordning, organisation och förberedelse av möten och evenemang• Daglig kommunikationslänk mellan intern personal, leverantörer och kunder• Hantera arkiveringssystem och supportteam med ordentlig arkivering av dokument• Stödja mindre projekt• Stöd HSEQ avdelningen med att övervaka frågor säkerhet, hälsa och välfärd och spårning av HSEQ utbildningar



Din bakgrund
För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet från en administrativ tjänst, gärna ifrån ett internationellt företag. Du har studerat någon form av ekonomi och/eller har motsvarande erfarenhet med dig ifrån arbetslivet. Du har god kunskap i Office-paketet och det är starkt meriterande om du har erfarenhet av någon form av redovisningssystem. Du talar och skriver flytande i svenska och engelska.

Dina egenskaper
Du är noggrann, strukturerad, organiserad och självständig. Du en proaktiv person som vågar ta för dig och du trivs med att jobba inför deadlines. Du är en prestigelös lagspelare med kunden i fokus, för dig är det viktigt att kvalité levereras och att kunden blir nöjd! Vidare är du en lugn och trygg person som inte stressar upp dig.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid. Start omgående.
  • Publicerat: 18 juli 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024