OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vi söker för kunds räkning en administratör med uppgift att sköta onboardingen av nya medarbetare och konsulter.
Därefter ingår det i arbetsuppgifterna att administrera allt som har med en nyanställningen att göra, dvs. skapa konton, passerkort, lägga in medarbetaren/konsulten i andra system men även avvecklingsprocedurer osv.
Kvalifikationer
För rollen krävs det att du är mycket strukturerad, noggrann och van vid att hantera flera uppgifter parallellt. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
Vi ser att du har erfarenhet av att jobba som administratör och har goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du jobbat i systemen Hansa, Workday/IMS, Smart ID, IT Serviceportalen eller Antura, men inget krav.
Villkor
Tjänsten är ett uppdrag via Q där du kommer att arbeta hos vår kund i Linköping. Vi arbetar med löpande urval och ser fram mot att få ta del av din ansökan snarast.
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Gustafsson
013-470 39 00
Henrik Nitz
019-760 20 91
Sandra Sannemo
013-470 39 05, 0707-359505
Sandra Sannemo
013-470 39 05
Sara Petersson
013- 470 39 05
Sara Petersson
013-4703905
Hanna Löfgren
0134703902
Sara Petersson
013-470 39 05
Åsa Gustafsson
asa.gustafsson@qbemanning.se
Sara Petersson
sara.petersson@qbemanning.se