Erfaren administratör som vill arbeta extra till vår enhet i  Malmö

Erfaren administratör som vill arbeta extra till vår enhet i Malmö

Arbetsbeskrivning

PBM-koncernen är Sveriges ledande aktör inom tillämpad beteendepsykologi – Hur psykologisk kompetens kan appliceras för att ge individer, företag och verksamheter de rätta verktygen för att förstå, påverka och skapa förändringar som håller. Idag är vi 270 högspecialiserade medarbetare fördelade över 9 orter runtom i landet, som arbetar med att lösa utmaningar med hjälp av beteendepsykologisk kompetens. Verksamheten, som funnits sedan 1985, är idag indelad i tre distinkta affärsområden, där den utlysta tjänsten är inom området Hälso- och sjukvård. Läs mer på www.pbm.se och www.bemce.se

Nu söker vi en erfaren administratör som vill arbeta extra till våran enhet i Malmö.

Om tjänsten

I tjänsten som extra administratör hos oss kommer du att stötta vid arbetstoppar och vid frånvaro. Du behöver vara flexibel och tillgänglig på kort varsel. Dina huvudsakliga uppgift är arbetet med försäkringsmedicinska utredningar. I uppgifterna ingår planering och schemaläggning samt koordinering av utredningsteam, där du arbetar nära läkare, psykolog, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du stöttar också med att ha hand om beställningar samt är första kontaktperson med våra uppdragsgivare. Du kommer att arbeta med klientadministration, registrering av aktiviteter, registrering av klientrelaterade aktiviteter, hantering av remisser och journaler samt är ett stöd till psykologerna på mottagningen inom administrativa frågor. Du har extern kontakt både med kunder och klienter och du hanterar mottagningens telefon, mail och att välkomnar våra klienter när dom kommer till oss. Du är en del arbetet med att utveckla och förbättra våra rutiner och arbetssätt. Du har ett nära samarbete med övriga administratörer. Du rapporterar till PBMs Administrativa chef och ingår i ett team av duktiga administratörer runt om i landet.

Om dig

Vi söker dig som är strukturerad, proaktiv, flexibel, förändringsbenägen och gillar att samarbeta. Det är viktigt för oss att du är serviceorienterad och har stor social kompetens. För att lyckas krävs att du är ansvarsfull, självgående och anpassningsbar. Du behöver kunna hantera stor mängd information utan att tappa viktiga moment i flödena. Du har utbildning på lägst gymnasienivå och minst 3 års erfarenhet av kvalificerat administrationsarbetet. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift och har mycket goda datorkunskaper. Har du erfarenhet från en privat vårdgivare är det meriterande.

Låter detta spännande?

I så fall kan vi erbjuda dig ett givande extrarbete i samarbete med olika yrkesgrupper. Vi samarbetar också internt inom administrationen, så du kommer ha kollegor på flera orter i landet. Vår personal är vår största tillgång och därför arbetar vi aktivt med att skapa en god arbetsmiljö.

Vill du veta mer eller har frågor är du välkommen att kontakta Kristin Malmberg, Administrativ chef på mail: kristin.malmberg@pbm.se

Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningarna löpande, dock senast 9 januari. För att uppnå en objektiv och rättvis urvalsprocess kommer vi att använda arbetspsykologiska tester. Tillträde snarast

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2021
  • Ansök senast: 8 januari 2022

Besöksadress

Arenavägen 27
None

Postadress

Arenavägen 27
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024