Erfaren administratör till assistansbolag

Erfaren administratör till assistansbolag

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du bidrar till att hjälpa människor till en bättre vardag där kunden alltid är i fokus?
Välkommen till Mera assistans


Mera assistans i Malmö AB är ett företag som erbjuder personlig assistans till behövande i hela Sverige. Vi arbetar efter att kunden alltid ska vara i fokus.
Vi söker nu en engarerad och erfaren administratör till vårt kontor.


Om tjänsten


Som administratör i företaget arbetar du självständigt med administrativt arbete som hantera tidsrapporter, kontakt med försäkringskassan kring blanketter och ekonomiska tidsredovisningar m.m och kunna sköta den ekonomiska delen i företaget.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en administrativ utbildning på minst gymnasienivå och med erfarenhet av administrativt arbete eller motsvarande utbildning
Du ska ha goda kunskaper inom ekonomi och ha mycket god datorvana.
Det är bra om du har kunskaper om tidsrapporter.
Du ska kunna arbeta självständigt men också fungera bra ihop med andra, ha ett glatt humör och bidra till en positiv och trivsam arbetsmiljö tillsammans med dina kollegor.




#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mera assistans i Malmö AB Allerum
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Postadress

Vasatorpsvägen 1E
Allerum, 25476

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024