Erfaren administratör till assistansbolag

Erfaren administratör till assistansbolag

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du bidrar till att hjälpa människor till en bättre vardag där kunden alltid är i fokus?
Välkommen till Mera Assistans I Malmö AB!


Mera Assistans I Malmö AB är ett företag som erbjuder personlig assistans till behövande i hela Sverige. Vi arbetar efter att kunden alltid ska vara i fokus.
Vi söker nu omgående en engagerad och erfaren administratör till vårt kontor som är beläget i Helsingborg.


Om tjänsten


Som administratör i företaget arbetar du självständigt med administrativt arbete som bland annat innefattar att hantera tidsredovisningar, schemaläggning, underlag inför löner, kontakt med kunder, anställda, försäkringskassan, kommun och andra berörda myndigheter.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en administrativ utbildning på minst gymnasienivå och har erfarenhet av administrativt arbete eller likvärdig erfarenhet och utbildning. Det är meriterande om du har en högskoleexamen inom administration eller likvärdig utbildning.
Du ska ha goda kunskaper inom ekonomi och ha mycket god datorvana.
Du ska vara noggrann och kunna ha många bollar i luften.
Veta vad det innebär att ha ett bra bemötande till kunder och anställda.
Du ska kunna arbeta självständigt men också fungera bra ihop med andra, ha ett glatt humör och bidra till en positiv och trivsam arbetsmiljö tillsammans med dina kollegor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mera assistans i Malmö AB Allerum
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2023
  • Ansök senast: 10 januari 2024

Postadress

Vasatorpsvägen 1E
Allerum, 25476

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024