OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du bidrar till att hjälpa människor till en bättre vardag där kunden alltid är i fokus?
Välkommen till Mera Assistans I Malmö AB!
Mera Assistans I Malmö AB är ett företag som erbjuder personlig assistans till behövande i hela Sverige. Vi arbetar efter att kunden alltid ska vara i fokus.
Vi söker nu omgående en engagerad och erfaren administratör till vårt kontor som är beläget i Helsingborg.
Om tjänsten
Som administratör i företaget arbetar du självständigt med administrativt arbete som hantera tidsrapporter, schemaläggning, löner, kontakt med försäkringskassan, kommun och andra berörda myndigheter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en administrativ utbildning på minst gymnasienivå och har erfarenhet av administrativt arbete eller likvärdig erfarenhet och utbildning. Det är meriterande om du har en högskoleexamen inom administration.
Du ska ha goda kunskaper inom ekonomi och ha mycket god datorvana.
Du får gärna ha erfarenhet av att ha arbetat på assistansbolag tidigare.
Du ska vara noggrann och kunna ha många bollar i luften.
Veta vad det innebär att ha en bra bemötande till kunder och anställda.
Du ska kunna arbeta självständigt men också fungera bra ihop med andra, ha ett glatt humör och bidra till en positiv och trivsam arbetsmiljö tillsammans med dina kollegor.