OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Perido söker en administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, en stor och välkänd myndighet. Tjänsten är placerad på deras kontor i Norrköping.
I detta uppdrag som administratör kommer du att jobba med registreringar av handlingar samt vara med och bygga upp register och arbetssätt kring en ny uppgift för enheten. Utöver detta kommer du vara ett stöd i övriga administrativa uppgifter för hela avdelningen.
För detta uppdrag ser vi att du är en person som trivs i en stöttande roll och alltid är redo att hoppa in där du behövs. Dessutom tror vi att du är en ödmjuk och prestigelös person som tycker om att arbeta administrativt och som alltid arbetar noggrant och strukturerat. Är detta ett uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil
- Eftergymnasial utbildning
- Erfarenhet från registrering samt övriga administrativa uppgifter
- Erfarenhet av offentlig sektor
- Goda kunskaper i Office
- Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11559MS i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
11559MS
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se