OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att arbeta med administrativa uppgifter och är nyfiken på att arbeta för en myndighet? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vi söker nu en erfaren administratör som ska fortsätta genomförandet av ett påbörjat program för företagsstöd och affärsutvecklingscheckar som vår kund har påbörjat. Uppdraget är på heltid, startar i mitten på februari och pågår i sju månader med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du att:
• Ta emot intresseanmälningar från sökande företag, sammanställa en Excel-lista över intresseanmälningar, gå igenom intresseanmälningarna dvs. kontrollera uppfyllnad av grundkriterier, ta kreditupplysning på sökande företag, begära in kompletteringar, samt kommunicera med och uppdatera partnerskapet med information
• Bistå med administration kring ansökningar, sammanställa Excel-listor över ansökningar och kontrollera att samtliga bilagor finns med
• Vara ett stöd i det administrativa gällande uppstartsfasen av nya och gamla program
• Bistå med administration kring lanseringsträffar med intresserade företag, som t.ex. utskrifter, deltagarlistor, fikabeställningar och möteslokaler
• Administrera bedömningsmöten med övriga offentliga främjandeaktörer som jobbar med programmet och företagen.
Utbildning / Erfarenhet
Vi söker dig med en gymnasieutbildning och med minst fem års erfarenhet som administratör. Du bör ha erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter och goda kunskaper i MS Office. Det är klart meriterande om du har diarieföringssystemet Platina eller motsvarande samt handläggningssystemet av affärsutvecklingscheckar NYPS eller motsvarande. Som administratör ska du jobba mycket i Excel, Word och Outlook, och därför är det en fördel med goda kunskaper i dessa system.
Vi kallar till intervjuer löpande och kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt person. Sök tjänsten redan i dag om du tror att det är du.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Om Poolia
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.