Erfaren administratör till myndighet i Katrineholm

Erfaren administratör till myndighet i Katrineholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll där du får arbeta med varierande uppgifter? Har du dessutom tidigare erfarenhet från arbete med administration och är på jakt efter ett nytt arbete? Då kan det vara dig vi söker!


Vi söker nu en administratör till en myndighet i Katrineholm. I rollen som administratör kommer du arbeta med administrativt stöd mot forskningsverksamheten. 


Arbetsuppgifterna kommer bland annat kunna bestå av: 
Allmän planering och uppföljning.
Att ta mötesanteckningar och föra protokoll vid möten.
Enklare / rutinartat stöd med uppföljning av utbetalningar, bemyndigande, månadsuppföljningar, fakturering m.m. 
Stöd med hantering av administrativa verktyg för forskningsverksamheten, tex inmatning och extrahering av data. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du säkerställer att du utför dina arbetsuppgifter i rätt tid och med rätt kvalitet. 

Arbetstider
Heltid. 


Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt, och kommer pågå 3 – 6 månader. 

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är noggrann, strukturerad och trivs med att organisera ditt arbete. 


Du har: 
Avslutad gymnasieutbildning eller likvärdigt. 
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. 
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete/arbetsuppgifter. 
Mycket goda kunskaper i svenska, och kan kommunicera obehindrat i både tal och skrift. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-09-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Kontakta Andrea Trägårdh på andrea.tragardh@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2020
  • Ansök senast: 20 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024