OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, driven och engagerad? Har du tidigare erfarenhet från arbete inom myndighet där du arbetat med diarieföring, utlämnande av handlingar och posthantering? Då kan det vara dig vi söker.
Vi söker nu en erfaren administratör till en myndighet i Linköping.
Som administratör kommer du arbeta med varierande administrativa uppgifter, såsom registrering av inkommande handlingar, hantering av begära av handling, utlämnande av allmänna handlingar, bevakning och fördelning i myndighetsbrevlåda (digitalt), posthantering fysisk och digital post.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Du ansvarar för att du genomför dina arbetsuppgifter i rätt tid och med rätt kvalitet.
Arbetstider
Heltid.
Uppdraget startar 2020-10-01 och kommer pågå till och med 2020-12-31.
Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är noggrann, engagerad och driven. Du kan samarbeta med andra och förstår vikten av att kunna prioritera ditt arbete. Du är flexibel och kan göra olika arbetsuppgifter med tvära kast.
Du har:
Minst ett års erfarenhet från arbete som registrator eller administratör inom statlig myndighet där du arbetat med diarieföring, utlämnande av handlingar och posthantering.
Erfarenhet av att arbeta i olika diarieföringssystem som exempel Platina eller motsvarande.
Goda kunskaper om offentlighet och sekretess och dataskyddsfrågor.
Goda kunskaper i Officepaketet.
Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-08-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakta Andrea Trägårdh på andrea.tragardh@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044