Erfaren administratör till Swedavia på Malmö Airport

Arbetsbeskrivning

Ingress
Till Swedavia på Malmö Airport söker vi nu dig som är intresserad av ett uppdrag som Administratör på heltid, uppdraget är till en början 4 månader med god chans till förlängning eller anställning direkt hos kund. Uppdraget är med start omgående eller senast 10 januari 2022.

Dina arbetsuppgifter
Nuvarande Administratör på Swedavia, Malmö Airport kommer på grund av pensionsavgång lämna sitt uppdrag. Vi söker därför en Erfaren administratör för möjligheten att stötta verksamheten under en övergångsperiod och under tiden de rekryterar en permanent lösning.

Arbetsuppgifter
• Dokumentera och systematisera kunskap och erfarenhet inför pensionsavgång
• Löpande handläggning av avtal och frågor som rör parkering och angöring för buss, taxi, anställda och resenärer
• Ansvarig för dialog med kunden i kommersiella operativa frågor
• Säkerställa att kundförfrågningar från Reklam effektivt omhändertas och behandlas
• Säkra att marknadsinsatser genomförs enligt framtaget koncept
• Säkra att RFB-material implementeras i butiker och restauranger
• Ansvarig för den kommersiella driften inom området Parkering och Angöring samt tillhörande kommersiella tjänster.
• Uppföljning av operativa parametrar i de kommersiella avtalen

Ansökning
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Otiga på uppdrag av vår kund.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningstiden är kort och till och med den 12 december 2021, så sök tjänsten redan idag!

Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.

Din profil
För att vara aktuell för uppdraget som Administratör ser vi gärna att du har minst sju (7) års erfarenhet av administrativt arbete. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av avtalshantering, avtalsuppföljning och kommersiella frågor.
Som person är du strukturerad, självständig och noggrann i ditt arbete. Du har integritet och en affärsmässighet och är van vid att hantera känslig information.

Krav
• Relevant examen (lägst gymnasieexamen) eller annan utbildning och/eller erfarenhet som bedöms likvärdig.
• Mycket hög kompetens inom området och minst sju (7) års dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med Administration

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss
Det är vi som är Otiga. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024