OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PBM-koncernen är Sveriges ledande aktör inom tillämpad beteendepsykologi – Hur psykologisk kompetens kan appliceras för att ge individer, företag och verksamheter de rätta verktygen för att förstå, påverka och skapa förändringar som håller. Idag är vi 240 högspecialiserade medarbetare fördelade över 9 orter runtom i landet, som arbetar med att lösa utmaningar med hjälp av beteendepsykologisk kompetens. Verksamheten, som funnits sedan 1985, är idag indelad i tre distinkta affärsområden, där den utlysta tjänsten är inom området Hälso- och sjukvård. Läs mer på www.pbm.se och www.bemce.se
Nu söker vi en erfaren administratör till vårt engagerade team i Malmö, där vi sitter centralt i fina lokaler på Nordenskiöldsgatan 6.
Om tjänsten
I tjänsten som administratör hos oss kommer du att bli navet i vår verksamhet. Din huvudsakliga uppgift är att koordinera arbetet med försäkringsmedicinska utredningar. I uppgifterna ingår planering och schemaläggning samt koordinering av utredningsteam, där du arbetar nära läkare, psykolog, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du har också hand om beställningar, skriver diktat samt är första kontaktperson med våra uppdragsgivare. Du har ansvar för klientadministration, registrering av aktiviteter, hantering av remisser och journaler samt är ett stöd till psykologerna på mottagningen inom administrativa frågor. Du har mycket extern kontakt både med kunder och klienter och du ansvarar för mottagningens telefon, mail och att välkomnar våra klienter när dom kommer till oss. Du jobbar ständigt med att utveckla och förbättra våra rutiner och arbetssätt. Du har ett nära samarbete med administratören för vårt andra affärsområde, Hållbart arbetsliv, som finns på plats i Malmö. Du rapporterar till PBMs Administrativa chef och ingår i ett bra team av duktiga administratörer runt om i landet.
Om dig
Vi söker dig som är strukturerad, proaktiv, flexibel, förändringsbenägen och gillar att samarbeta. Då du blir vårt ansikte utåt är det viktigt för oss att du är serviceorienterad och har stor social kompetens. För att lyckas i tjänsten krävs att du tar ansvar, är självgående, och tar egna initiativ. Att utveckla och förbättra våra arbetssätt är en viktig del i arbetet och vi ser gärna att du har erfarenhet av detta. Du har utbildning på lägst gymnasienivå och minst 3 års erfarenhet av kvalificerat administrationsarbetet. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift och är har mycket goda datorkunskaper. Har du erfarenhet från en utbildningsverksamhet eller en privat vårdgivare är det meriterande.
Låter detta spännande?
I så fall kan vi erbjuda dig ett givande arbete i samarbete med olika yrkesgrupper och med goda utvecklingsmöjligheter. Vi samarbetar också internt inom administrationen, så du kommer ha kollegor på flera orter i landet. Vår personal är vår största tillgång och därför arbetar vi aktivt med att skapa en god arbetsmiljö, erbjuda friskvård samt stimulera till utveckling.
Vill du veta mer eller har frågor är du välkommen att kontakta Celina Sari Segerlund, Regionchef på mobil: 070-765 87 66 eller e-post: celina.sari-segerlund@pbm.se eller Kristin Malmberg, Administrativ chef på mobil: 070-754 36 34 eller mail: kristin.malmberg@pbm.se
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningarna löpande, dock senast 18 oktober. För att uppnå en objektiv och rättvis urvalsprocess kommer vi att använda arbetspsykologiska tester. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!