Erfaren administratör till vår kund i Östhammar!

Erfaren administratör till vår kund i Östhammar!

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren och strukturerad adminsitratör som vill ha ett spännade konsultuppdrag? Nu finns chansen att söka en koordinerande och bred adminsitrativ roll med mycket eget ansvar till vår attraktiva kund i Östhammar. Behovet är omgående och vi tillämpar löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som administratör kommer du ingå i ett team på tre personer. Det finns möjlighet till distansarbete i tjänsten vilket gör att du kan arbeta hemifrån eller på plats på kontoret. Cirka en gång i kvartalet kommer man tillsammans med teamet träffas på kontoret i Solna vilket ställer krav på att du har möjlighet till resande vid tillfälle.

Tjänsten är ett konsultuppdrag och beräknas starta så snart som möjligt för att pågå fram till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du ha en koordinerande och bred funktion som innefattar många kontaktytor. Du kommer exempelvis att:


* Leda arbetet med onboarding av nya medarbetare och konsulter inom företaget
* Hantera olika typer av ärenden, dokument och frågor gällande onboardingprocessen
* Ordna och registrera behörigheter till exempelvis utbildningar, datorer, lokaler och tidsrapportering för medarbetare
* Se över befintliga processer och rutiner i onboardingprocessen


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör med liknande arbetsuppgifter


* Har goda kunskaper i Officepaketet och överlag god system- och datavana
* Har god förmåga att kommunicera och formulera sig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift


Det är starkt meriterande för tjänsten om du tidigare administrerat onboardningprocesser eller har arbetat med många olika programvaror.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och som person är du:


* Noggrann
* Strukturerad
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Östhammar (med goda pendlingsavstånd från Uppsala och Gävle).


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2021
  • Ansök senast: 18 oktober 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024