Erfaren administratör till verksamhet i Huddinge

Erfaren administratör till verksamhet i Huddinge

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör med god datorvana och kanske även intresse för miljöfrågor? Då kan du passa in hos vår kund! Läs mer om tjänsten nedan och skicka din ansökan redan idag. Vi genomför intervjuer redan denna vecka.

Om uppdraget

Vår kund, som arbetar med återvinning, söker nu en administratör till ett tidsbegränsat uppdrag för att stötta verksamheten i förändring. Uppdraget löper på heltid från 2023-05-15 till 2023-09-30 och du arbetar hos vår kund i Huddinge. Möjlighet till distansarbete finns på måndagar och fredagar efter att man har kommit in i arbetsuppgifterna.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund genomför just nu ett stort förändringsarbete för att skapa en enklare verksamhet. Här har kund- och marknadsavdelningen en central funktion för att man ska kunna ge kunder både bästa möjliga service och kvalificerad rådgivning. Kunden söker nu en administratör som vill hjälpa med kvalitetsarbetet i det nya verksamhetssystemet såsom att säkra upp all kunddata, artiklar mm.

I ditt arbete som administratör kommer du att hjälpa avdelningen med att förfina och förtydliga data i databaser samt stötta i övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Detta innefattar att skapa listor, arbeta med rättningar, kunna förstå samband och konsekvenser, vara snabb och strukturerad samt vara kvalitetsmedveten.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Minst fem års erfarenhet av administration

- God IT/datorkunskap

- Du är resultatorienterad, har en god samarbetsförmåga, kan arbeta i ett högt tempo och är framför allt serviceinriktad

- Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift, och behärskar med fördel även andra språk

Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet. Om du dessutom har ett stort intresse för miljö och hållbarhet kommer du att få stor användning av det i rollen som administratör hos vår kund.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 7 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024