Erfaren administratör till verksamhet i Huddinge!

Erfaren administratör till verksamhet i Huddinge!

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör med god datorvana och kanske ett intresse för miljöfrågor? Då kan du passa in hos vår kund! Varmt välkommen med din ansökan
Om uppdraget
Vår kund som arbetar med återvinning, söker nu en administratör till ett tidsbegränsat uppdrag för att stötta verksamheten som är iförändring. Uppdraget löper på heltid från 24 juli 2024 till 23 augusti 2024och du arbetar hos kunden i Huddinge. Uppdraget kan även komma att förlängas.Möjlighet till distansarbete finns på måndagar och fredagar efter att man har kommit in i arbetsuppgifterna.
Dina arbetsuppgifter
Vår kund genomför just nu ett stort förändringsarbete för att skapa en enklare verksamhet. Här har kund- och marknadsavdelningen en central funktion för att kunna ge kunder bästa möjliga service och kvalificerad rådgivning. Kunden söker nu en administratör som vill hjälpa till med kvalitetsarbetet i det nya verksamhetssystemet såsom att säkra upp all kunddata, artiklar mm.
I ditt arbete som administratör kommer du att arbeta med att förfina och förtydliga data i databaser samt stötta i övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Detta innefattar att skapa listor, arbeta med rättningar, kunna förstå samband och konsekvenser, vara snabb och strukturerad samt vara kvalitetsmedveten.
Dina kvalifikationer
Minst fem års erfarenhet av administration
God IT/datorkunskap
Du är resultatorienterad, har en god samarbetsförmåga, kan arbeta i ett högt tempo och är framför allt serviceinriktad
Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift, och behärskar med fördel även andra språk

Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet. Om du dessutom har ett stort intresse för miljö och hållbarhet kommer du att få stor användning av det i rollen som administratör hos vår kund.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 juni 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2024
  • Ansök senast: 11 juni 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024