OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som administratör/samordnare är du verksamhetens administrativa assistent. Detta innebär att du har ett nära samarbete med andra administratörer/verksamhetsansvarig.
Du sköter bland annat schemaläggning, bemanning, dokumentation och den dagliga driften i verksamheten. Du stöttar våra boendestödjare och följer upp våra ärenden med biståndshandläggare. Du kommer göra kontroller och ta hand om uppstartsmöten med nya kunder.
Krav på dig som söker:
Erfarenhet av schemaläggning.
Har arbetat som administratör, samordnare eller liknande inom verksamhetsområde boendestöd, hemtjänst eller funktionshinder eller socialpsykiatri.
Du måste ha någon sorts vårdutbildning eller kunskap om diagnoser/psykiatri.
Flytande svenska i tal och skrift.
God datavana.
Vi vill att du är: Social, glad, självständig, ansvarsfull, flexibel, lösningsorienterad, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Du är van att ha många bollar i luften och är stresstålig, flexibel och lösningsorienterad.
Du behöver ha en socialförmåga att skapa och upprätthålla professionella och utmärkta relationer till både kunder, närstående, biståndshandläggare, medarbetare och samverka med övriga kontakter.
Tjänsten är på 75-100%.
Körkort och bil är önskvärt.
Rekryteringen pågår löpande och vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.