OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en erfaren assistent till ett av våra kundföretag i Solna. Tjänsten Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer inledningsvis arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till företaget när du kommit in i rollen.[ Arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du kommer att assistera regionschefen samt stödja ledningsgruppen i dess arbete. Du kommer bl.a. * arbeta med skrivelser, dokument och presentationsmaterial * hantera regionschefens agenda * boka resor * ansvara för värdskap vid konferenser samt besök Kvalifikationer * erfarenhet av liknande arbetsuppgifter * goda kunskaper i Officepaketet * goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska samt engelska * det är även meriterande med eftergymnasial utbildningVi ser att du är en god organisatör med hög integritet och ett professionellt arbetssätt. Samtidigt är du en flexibel, utåtriktad och kommunikativ person. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719