Erfaren Backoffice-medarbetare

Arbetsbeskrivning

Valbay är ett oberoende Family Office- företag som hjälper familjer, institutioner och stiftelser i Sverige och Europa med förmögenhetsförvaltning och finansiell rådgivning.Oberoende innebär att arbeta som en objektiv partner mot våra klienter.Det är uteslutande klienternas prioriteringar och mål som styr den finansiella och juridiska planeringen och vilka investeringar som görs.Valbay levererar individuella finansiella lösningar anpassade till klienternas speciella behov och erbjuder en hög servicegrad.En unik förvaltningsmodell och en beprövad investeringsprocess innebär att Valbay alltid kan föreslå det som är bäst för klienten.Valbays integrerade finansiella rådgivning ger kliententer kontroll över kostnader och tillgångar samt den utförliga rapporteringen ger en utmärkt överblick av den totala ekonomin.[[ [ Till kontoret i Stockholm city söker vi nu en Erfaren Backoffice-medarbetare, som trivs med att arbeta med helheten. Din utmaning: daglig kontakt med bolagets olika motparter samt mot bolagets handlare ta en aktiv del i det operativa arbetet, samtidigt ha en förmåga att se helheten boka noter, avstämningar samt månads rapportering för både bolaget fonder samt diskretionära kunder fungera som en länk mellan kunder, banker och mäklare, samt vara delaktig vid företagsgemensamma projekt som berör bolagets backoffice Din bakgrund: Gymnasieekonom, med någon form av eftergymnasial utbildning samt minst fem års arbetslivserfarenhet gärna från finanssektorn god erfarenhet utav finansiella transaktioner och kassaflöden samt utlandsbetalningar som person är du noggrann och initiativrik, samt prestigelös och har lätt för att samarbeta erfarenhet från Secura ses som meriterade flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift[ Som person bör du ha lätt för att samarbeta, vara strukturerad och noggrann.Du bör även vara initiativrik och prestigelös. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av Valbay s framgång i Sverige? Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ej tillgänglig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Human Capital Group AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 18 december 2010
  • Ansök senast: 17 januari 2011

Besöksadress

Kungsgatan 5
STOCKHOLM

Postadress

Slöjdgatan 9
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024