OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Södertälje söker en Behörighetsadministratör till vår kund!Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Arbetsuppgifter Du kommer att jobba med tilldelning av behörigheter och skapande av användarkonton.Arbetsverktygen är främst ett ärendehanteringssystem i ARS/Remedy miljö där du får arbetsordrar och självständigt statusrapporterar ärenden.Du utför själva ordern i Active Directory (AD) och Exchange bland annat med hjälp av stödverktyget Hyena.Erfarenhet Krav är att du tidigare har jobbat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av administration i AD och gärna även i Exchange.Personliga egenskaper För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.För att lyckas bra i denna roll ska du även vara stresstålig.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Fakta om anställning Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar.Intresserad Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.