Erfaren Change Manager

Erfaren Change Manager

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Kista söker vi en erfaren Change Manager som ska leda och driva en del av produktens livscykel som ingår i leveransen mot en av deras slutkunder. Du kommer att ingå i ett energiskt och mycket skickligt team. 

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Vi letar nu efter en Change Manager för att leda och driva en del av produktens livscykel. Denna roll är en nyckelposition inom produktutveckling och det kommer att kräva domänkompetens, erfarenhet och ett analytiskt tänkande. 

Exempel på arbetsuppgifter:
- Arbeta nära med kund för att delta och driva delar av produktutvecklingsprocessen
- Leda och driva ett släppprojekt inom produktutveckling
- Följa upp och rapportera om planerade/genomförda åtgärder 
- Dokumenthantering

Din profil och kvalifikationen

- Civilingenjör eller civilingenjör examen eller stor erfarenhet inom närliggande område 
- Stark kunskap och erfarenhet av projektledning 
- Kunskap och erfarenhet från produktutveckling
- Kunskap och erfarenhet från utvecklingsmetoder, SAFE, Agile and Lean 
- Kunskap och förståelse om telekomindustrin
- Lätt att arbeta med människor och nätverkskunskaper 
- Kommunikationsförmåga
- Innovation, anpassning och reaktion på förändringsstrategi 
- Planera och organisera färdigheter
- Minst 5-10 års arbetserfarenhet av liknande roll
Vad vi erbjuder
Förutom vårt härliga gäng av konsulter och kollegor, får du som anställd hos Centric alla verktyg du behöver för utvecklas i din yrkesroll. Vi erbjuder nämligen alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom många olika områden. Vi tycker att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett i vilken fas i karriären de befinner sig. Därför erbjuder vi alla våra konsulter möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 370 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Arlinda Shefketi på tfn: 0734-159372 eller arlinda.shefketi@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 3 december 2021

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024