OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Vi söker en chefssekreterare till en av våra kunder i Södertälje.
Du kommer att ha ett stort administrativt ansvar mot 2 sektioner och parallellt med detta driva egna uppgifter och utredningar.
Ständig förbättring av processer, information och systemstöd är en väsentlig del i arbetet. Du har ansvar för att sammanställa och följa upp investerings- och omkostnadsprognoser.
Du assisterar cheferna med förberedelser inför möten, samt hjälper även övriga gruppchefer liksom sektionernas medarbetare med stort som smått. Du ingår i båda sektionernas ledningsgrupper. Självklart samverkar du med övriga sekreterare inom avdelningen, som vid behov vikarierar för varandra.
Formell kompetens
Relevant utbildning
Din bakgrund
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och du bör tidigare ha arbetat som sekreterare/administratör.
Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du arbetar obehindrat i MS Office och har stilistisk förmåga samt är driven inom kommunikation, och informationssökning.
Personliga egenskaper
De varierande arbetsuppgifterna kräver att du kan arbeta självständigt, är strukturerad, arbetar proaktivt och kan prioritera för att klara av att arbeta under tidspress samt är prestigelös. Du trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har ett genuint intresse för människor och din förmåga att sprida entusiasm och glädje är särskilt viktig.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Södertäje via vår hyrveksamhet.
Tillträdesdag
12/8 tom 30/12 med möjlighet till förlängning.
Information
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan.