OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren ekonom som arbetat inom fastighetsbranschen? Har du även haft en koordinerande roll och är ute efter ett spännande uppdrag?
Ta då chansen att söka tjänsten som Ekonom till fastighetsbolag!
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är placerad på bolagets redovisningsenhet och du rapporterar till redovisningschefen. Arbetet innefattar både koordinering och eget praktiskt administrativ arbete.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är: Inkassohantering, anläggningsregister och momsfrågor på redovisningsenheten
Koordinera distriktens arbete med administration kring hyresrabatter och ansökningar om statligt stöd
Vi söker dig som: Har erfarenhet av fastighetsbranschen (bostäder och lokaluthyrningsprocessen)
Har kunskap om redovisning, fastighetsmoms, anläggningsregister och hyresreskontra
Har vana av att snabbt kunna sätta dig in i nya uppdrag och god förmåga att självständigt planera ditt arbete
Är van att koordinera och arbetsleda medarbetare
Övrigt
Organisationen erbjuder dig en stimulerande, inspirerande och familjär arbetsmiljö. Kontoret är beläget i Stockholm. Mer information förmedlas under intervjun.
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Barona men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget pågår från och med 2020-06-22 till och med 2020-08-31 med möjlighet till förlängning. Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Uppdragens omfattning beräknas till 100%.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 17/6, 2020 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor är du välkommen att kontakta sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringsstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/