OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ActivPersonal i Sverige AB tillhandahåller effektiva och skräddarsydda personallösningar åt det lokala näringslivet i Malmö/Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar/Växjö, Stockholm. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i ALMEGA via Bemanningsföretagen. Genom vårt medlemskap är vi noga med att följa branschens regler och riktlinjer. Vi är miljömedvetna och tänker alltid långsiktigt. För uppdragsgivares räkning, söker vi en erfaren och kunnig Ekonomiassistent. Du kommer att arbeta med löpande redovisning. I dina arbetsuppgifter arbetar du främst med leverantörsreskontra, fakturering, avstämningar och skattedeklarationer.[ Bakgrund: Du har några års erfarenhet från arbete som ekonomiassistent. Erfarenhet från olika ekonomisystem är meriterande. Du har goda kunskaper i Excel. Som person är du noggrann, ansvarstagande och trivs i en självständig roll. Du är glad, positiv och serviceinriktad. Ansökan: Ovanstående är en anställning hos ActivPersonal till att börja med som uthyrd[konsult[till kundföretaget med start omgående. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. En anställning som konsult hos ActivPersonal kan vara en språngbräda in i en fast anställning. Välkommen in med din ansökan och CV!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Spjuth
042-400 0980
Dennies Truedsson
0733-670 650