OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Du kommer självständigt arbeta med företagets löpnde ekonomiarbete. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av: Löpande bokföring, fakturering, res.kontra, löner för 19 tjänstemän, posthantering, ta emot besök och svara i telefon. Du kommer också att vara företagets miljö och -kvalitetssamordnare och ansvara för uppdatering, uppföljning m.m. av verksamhetsboken och dess dokument. Du skall ha tidigare erfarenhet från självständigt arbete inom ekonomi. Du skall vara serviceinriktad och[noggrann. Du skall tycka om att ta egna initiativ och vara positiv till din läggning. Företaget använder Crona lön och affärssystemet Mamut. Tidigare vana från dessa är meriterande men ej nödvändig, vi önskar dock att du har intresse/kunskap från olika system för att snabbt kunna komma in i arbetsrutinerna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001