Erfaren ekonomiassistent inom kund & leverantörsreskontra

Erfaren ekonomiassistent inom kund & leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Du kommer att arbeta på huvudkontoret i fina Sjöstaden med ett härligt kompetent team på 3 personer. Det är en bred roll i ett företag med stora flöden, här kommer du få chans till att utvecklas med många nya arbetsuppgifter. Det finns möjlighet till en hybridlösning, under upplärning önskas dock att du är 100% på kontoret. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och 8-10 månader framåt.

Då vår kund är mitt uppe i ett affärssystembyte kommer ditt ansvarområde främst ligga i att hjälpa och avlasta befintlig personal med avlastning med det löpande.

Dina dagliga arbetsuppgifter tillsammans med teamet är främst att arbeta med löpande bokföring, registrering, in & utbetalningar, fakturering, kontering, enklare periodiseringar samt kontoavstämningar.

Din profil:


- Arbetslivserfarenhet av kundreskontra & leverantörsreskontra (minst 3 år)

- Grundläggande kunskaper i Excel

- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

- Det är meriterande om du arbetat med Visma eller Jeeves tidigare

Som person är du serviceminded, noggrann, strukturerad och lättsam. Du hjälper gärna till där det behövs och bidrar till att bibehålla den goda stämningen som är i teamet. Vidare är du trygg och stabil som gärna har ett sinne för att hitta förbättringar och gillar utmaningar.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-03-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024