Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till centrala Göteborg

Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en erfaren ekonomiassistent till ett uppdrag med start omgående. Du ingår i ett mindre team och vår kund har lokaler i centrala Göteborg.

Vad innebär rollen?
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bolagets leverantörsreskontra tillsammans med dina kollegor som arbetar med liknande arbetsuppgifter. Du kommer att vara placerad på vår kunds huvudkontor i centrala Göteborg och ansvara för alla fakturor som rör ett par av de 13 orter i Sverige där bolaget finns representerat. Du hanterar hela flödet och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare.

Arbetet ställer krav på noggrannhet och konsekvenstänk. Vidare är du positiv, serviceinriktad och driven att bidra till att leverera med högsta kvalitet. Vi värdesätter delaktighet, ansvar och kommunikation.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har god erfarenhet från arbeta med leverantörsreskontra och du bör ha minst några års erfarenhet från arbete som ekonomiassistent. För att passa i gruppen bör du vara en självgående, ödmjuk och positiv person som är noggrann i ditt arbete samtidigt som du är van att arbeta mot korta deadlines. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift.

Ytterligare information om uppdraget:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 60-100% och uppdraget löper på sex månader. Start är tänkt så snart som möjligt. Arbetstid kl. 8-17, flextid.

Din ansökan:
Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Katarina Forslund på telefonnummer 031-333 54 82.

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


20 december 2024