OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker en erfaren ekonomiassistent eller löneadministratör till en spännande, global organisation i Solna. Du kommer att tillhöra den nordiska organisationen och arbeta nära HR, ekonomi och säljorganisationen.
Arbetsuppgifter:
- Lönehantering för ca 80 löner innefattande:
Sammanställning av månadens underlag, därefter kontroll, insättning av lön i bank samt efterarbete såsom bokningar av lönerelaterade konton samt egna avstämningar av lönerelaterade balanskonton.
- Nära samarbete med HR gällande tjänstebilar och pensioner.
- Hantera underlag för Purchase orders i SAP.
- Granskning samt eventuell komplettering av inkommande fakturor i SAP.
- Hantering av obetalda fakturor i SAP workflow. Tät kontakt med Accounts Payable som sitter i UK.
- Vissa kontorsrelaterade uppgifter såsom kontakt med leverantörer.
Introduktion av nyanställda i lön och utläggsportal, traktamente etc.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har god erfarenhet av lönehantering och gärna arbetat som ekonomiassistent. Erfarenhet av SAP är meriterande.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg