OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en rekrytering till en av våra kunder söker vi nu en duktig ekonomiassistent.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: .Fakturering . Kund- och leverantörsreskontra . Utbetalningar .Löpande bokföring samt behjälplig vid bokslut .Moms och skatt . Löner .Personaladministration . Övrigt löpande sedvanligt administrativa arbetsuppgifter.Vår kund använder affärssystemet Pyramid och löneprogrammet Agda Kvalifikationer: Vi söker dig som har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå.Du är verbal i såväl tal som skrift och behärskar även det engelska språket.Har du goda kunskaper i spanska är det meriterande, men inte ett krav. Det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem och löneprogram och har du kunskaper i Pyramid och Agda är det en fördel.Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och stresstålig.Du är självgående och driftig och har en positiv inställning.Samtidigt som du gärna arbetar självständigt, kan du även samarbeta med andra. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och öppen miljö. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00