OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Iver växer och letar efter fler talanger som vill vara med på vår resa. Vi ger samma löfte till våra kollegor som till kunder. Löftet är att alltid vara "beside you", "behind you" och "before you". Vi kallar det för "The Iver way". Nu söker vi en Erfaren ekonomiassistent som vill utvecklas tillsammans med oss! Är du vår nya kollega?
Om Iver
Iver är en ledande nordisk leverantör av molnbaserade IT-tjänster. Med teknisk expertis och djup förståelse för våra kunders verksamhet hjälper vi våra kunder att driva digital transformation som stänger gapet mellan aspiration och implementation. Med huvudkontor i Stockholm har vi vårt säte i Norden. Iver omsätter drygt 3,1 miljarder SEK och har cirka 1 600 medarbetare som arbetar på något av våra 25 kontor.
Din roll på Iver?
I din roll som Erfaren ekonomiassistent kommer du att vara en del av vårt Billing team. Teamet består idag av åtta personer och vi söker nu dig som vill bli en del av teamet och utvecklas tillsammans med oss. Vi hanterar all fakturering, inbetalning och kundreskontra samt krav- och obeståndshantering. I den här rollen kommer du att få arbeta med varierande arbetsuppgifter i ett team med högt i tak och med stark teamkänsla där man även har möjlighet att arbeta med utveckling och förbättringar. Det är en social roll med många kontaktytor, både internt som externt. Du kommer ha ett nära samarbeta med till exempel både Service Delivery Managers och Projektledare som har mycket kontakt med våra kunder på Iver.
Vad erbjuder vi dig på Iver?
Iver - Where business meets technology! Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Iver är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Vårt mål är att våra kunder - här i Norden och internationellt - ska se oss som en ledande partner för digital transformation.
På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden.
Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. We’re not big blue. We’re yellow. Stora nog att skala och agila nog att innovera
Vem söker vi?
För att lyckas i den här rollen tror vi att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet inom fakturering, kundreskontra, inbetalningar, kravhantering, kreditbevakning, obestånd eller liknande arbetsuppgifter. Du har förmodligen en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, till exempel diplomerad ekonomiassistent eller yrkeshögskola. Du känner dig trygg i dina kunskaper och är självgående i ditt arbete med kundreskontra.
Som person är du noggrann, strukturerad och social. För dig är det viktigt att vara en del av ett team där alla arbetar tillsammans och lyckas som bäst ihop. Du är engagerad i ditt arbete och brinner för vad du gör samtidigt som du är flexibel och trivs bäst i att arbeta i en föränderlig miljö. För rollen krävs goda kunskaper i svenska och engelska.
Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av obeståndshantering och kreditbevakning
- Fakturering inom konsultbranschen
- Stort intresse av eller erfarenhet från IT-branschen
Placeringsort
Iver finns på 26 platser i Sverige och Norge. I den här tjänsten utgår du från vårt kontor i Alingsås.
Sök till oss!
Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2022-12-13.
Du är välkommen att kontakta Anna Sinclair (anna.sinclair@iver.se) vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Välkommen till Iver!
Kontaktpersoner på detta företaget
Robert Teir