Erfaren ekonomiassistent sökes till PrimeWine Group

Arbetsbeskrivning

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar kompetensförsörjning, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Kommunikation, Försäljning, HR, Ekonomi och Administration.

Om kunden / About the Client
PrimeWine Group består av fyra fristående bolag som importerar och säljer viner till den svenska marknaden. PrimeWine Group har sedan starten 2002 haft en snabb och medveten tillväxt. Idag är vi bland de tre största importörerna med 45 anställda och en omsättning på 1 200 miljoner SEK.
Vårt nytänkande inom utveckling, försäljning och marknadsföring gör att vi idag är porten till den skandinaviska vinmarknaden. Inom PrimeWine Group finns PrimeWine Sweden, MondoWine Sweden, BGS Wine Import och Multibev.


Arbetsbeskrivning / Work Description
PrimeWine Group söker nu en ekonomiassistent.

PrimeWine Group erbjuder en mycket snabb, föränderlig och internationell miljö. Som ekonomiassistent inom PrimeWine Group kommer du bl a att arbeta med kund- och levreskontra och därtillhörande balanskonton, betalningar, periodiseringar, löpande avstämningar av balanskonton, delaktighet i månadsbokslut, framtagande av rapporter och interna projekt.




Din profil / Your profile
Du är en person som har arbetat brett som ekonomiassistent och vi tror att du har varit i en liknande roll i ungefär 3-5 år. Förutom att du måste ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter ska du ha goda kunskaper i Excel och behärska engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, har ett sinne för detaljer, är glad, social och driven. Det är ett krav att du har arbetat i ett större affärssystem och en fördel om du har erfarenhet av IFS.

Övrigt / Other
Tycker du att tjänsten låter spännande, skicka in din ansökan och CV via länken. Intervjuer sker löpande så sök omgående.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 27 september 2013

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


21 november 2024