OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomi samt en eftergymnasial ekonomiutbildning? Vi söker nu en noggrann, effektiv och strukturerad person till vår attraktiva kund inom fordonsindustrin. Tjänsten passar dig som vill arbeta i ett nära sammansvetsat team med fokus på leverantörsreskontra och bokföring. Låter det intressant för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
I den här rekryteringen har vår kund valt att samarbeta med oss på KFX HR-partner. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund som har kontor i Mölndal. Tjänsten är på heltid, tillsvidare, med goda chanser till anställning direkt hos kund på sikt.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du bli en del av ekonomiavdelningen som är stationerad på kundens huvudkontor i Mölndal. Ekonomiavdelningen är uppdelad mellan leverantörsreskontra och kundreskontra, denna tjänsten riktar sig mot dig som vill arbeta brett med leverantörsreskontra. Du kommer vara en del av ett rutinerat team på 20 personer som består av ekonomiassistenter och redovisningsekonomer. Du kommer även arbeta med avstämningar, kontering och allmän ekonomiadministration i ett av företagets mer komplexa bolag. För rätt person kommer arbetsuppgifterna avancera med tiden.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker arbetat några år med liknande arbetsuppgifter och gärna vill fortsätta med det. Med stort engagemang vill du förstå och driva verksamheten framåt tillsammans med dina kollegor. Du är noggrann samt strukturerad och har förmågan att arbeta effektivt.
Då du kommer arbeta tight ihop med dina kollegor är det viktigt att du prioriterar ett gott samarbete högt. Vi söker dig som kan svenska flytande och känner dig trygg med det engelska språket. Självklart är du en god användare av Officepaketet och har arbetat med ekonomi tidigare.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning och ska tillsättas omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00