OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra hos Byggmax AB?
Nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent i en varierande roll inom leverantörsreskontra hos Byggmax i Stockholm. Har du goda kunskaper inom ekonomi och är van att arbeta självständigt? Då är det dig vi söker! Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Byggmax har kul på jobbet och alla medarbetare är en viktig del i deras gemensamma utveckling av avdelningen. De sätter stort värde i att samarbeta och lösa vardagliga utmaningar tillsammans.
Kompetensbreddning inom avdelningen gynnar den egna utvecklingen genom möjlighet till olika typer av arbetsuppgifter inom området för ekonomi.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera leverantörsreskontra innefattande fakturahantering, kontering, betalningar, avstämningar etc.
• Förbättring av rutiner och processer
• Stötta upp teamet med redovisning samt sköta bokslut
• Stötta verksamheten i övriga kontorsrelaterade uppgifter
Värt att veta
Tjänsten utgår från Byggmax huvudkontor i Solna, där tjänsten är heltid och du arbetar 40 timmar i veckan. Det finns även möjlighet att arbeta remote två dagar under veckan. Uppdraget är en direktrekrytering hos Byggmax och tjänsten startar när rätt person kan vara på plats men gärna så snart som möjligt.
Våra förväntningar
För uppdraget som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom ekonomi där du har arbetat med leverantörsreskontra, redovisning samt bokslut tidigare. Har du erfarenhet av att arbeta i IFS ekonomisystem är det meriterande men inget krav.
Som person är du självgående då rollen innebär att du behöver ta ansvar för både dina egna och gemensamma uppgifter. Du har en prestigelöshet och ser positivt på att stötta upp där det behövs. Du gillar att hålla ordning och reda samt att du har god kommunikationsförmåga.
Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07