Erfaren ekonomiassistent till familjär koncern i Spånga

Erfaren ekonomiassistent till familjär koncern i Spånga

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har fått i uppdrag att rekrytera en ekonomiassistent till väletablerat och fint företag i Spånga.

Vår kund

Företaget är del av en välmående norsk koncern som är verksamt inom byggnationslösningar. Som anställd hos vår kund blir du del av ett trevligt kontor med högt i tak. Arbetsmiljön är väldigt human och det värnas om alla medarbetare. Här jobbar cheferna operativt och du känner dig aldrig ensam i din roll. Du kommer ansluta till en mycket välskött ekonomiavdelning och vara ekonomichefen högra hand.

Vår kund erbjuder goda förmåner såsom: friskvårdsbidrag, kollektivavtal, parkering, extra avsättning till pension och utomlands-kickoff. Det finns flexibel arbetstid och du har möjlighet att jobba hemifrån. Det viktiga är att jobbet bli gjort rätt och i tid. Den 5:e varje månad är det hård stängning som sedan rapporteras till moderbolaget i Norge.

Din profil

Vi söker dig som har bred erfarenhet av redovisning, gillar omväxlande arbetsuppgifter och har engagemanget som krävs för att leverera i en bred roll. Du har varit delaktig i bokslutsarbete och det är meriterande om du har kunskaper i projektredovisning samt personaladministration. Som person är du transparant och är van vid "raka rör". Du motiveras av att hjälpa kollegor och tycker om en roll med stora kontaktytor.

Genom tidigare erfarenheter har du byggt upp ett självgående arbetssätt inom din roll och vet när det är dags att fråga om hjälp. Du är så engagerad i ditt arbete att det faller sig naturligt för dig att arbeta flexibelt med längre arbetsdagar vid en viktig leverans. Du har lätt att lära dig nya system och har goda kunskaper i Excel. Erfarenhet i affärssystemet Infor M3 är eller om du skött fakturahantera i Eye-share är meriterande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Leverantörsreskontra
- Kundreskontra
- Löpande bokföring
- Medverka i månads- och årsbokslut
- Personaladministration
- Kontorsadministration


Skallkrav:

- 3 års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
- Goda kunskaper i Excel


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av affärssystemet Infor M3
- Arbetat med fakturahantering i Eye-share
- Tidigare arbetat med personaladministration och HR-frågor
- Kunskaper i norska




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2021
  • Ansök senast: 17 augusti 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 december 2024