Erfaren ekonomiassistent till fastighetsservicebolag, start januari!

Erfaren ekonomiassistent till fastighetsservicebolag, start januari!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som arbetat inom reskontra och som lockas av möjligheten att få förvärva samt bidra med kunskap inom området. Vi söker för kunds räkning en hungrig ekonomiassistent. Urvalet sker löpande, så maxa dina chanser att bli en del av det omhändertagande och glada teamet genom att skicka in din ansökan omgående!

OM TJÄNSTEN
Du kommer tillhöra ett ekonomiteam om 5 personer där samarbete, skratt och god kommunikation är A och O. Enheten andas learning by doing och strävar därför efter att du så snabbt som möjligt ska bli självständig, men med en ständig närvaro av erfarna kollegor att rådfråga.

#

#

Du erbjuds


* En möjlighet att arbeta på ett stort företag
* En prestigelös arbetsplats
* En dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att arbeta med:

• Hela fakturaflödet (tex inläsning av leverantörsfakturor, ta hand om förfallna fakturor, kundfakturering, kreditering av kundfakturor)

• Upprättning av betalningsförslag samt bokning av inbetalningar

• Avstämningar (lev- samt kundreskontra)

• Ärenden över telefon i viss mån (ex reklamation från kund)

• Att hantera inkommen post på kontoret en dag i veckan

Rollen passar dig som trivs i en dynamisk vardag och som presterar väl under högt tempo.

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat med reskontra tidigare och har en förståelse för processer och ekonomisystem

• Har arbetat inom service då kommunikation gentemot kund är en viktig del av arbetet

• Kommunicerar professionellt på svenska och engelska i tal och skrift

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av systemet IFS

#

#

#

#

#

Vi söker dig som är

#

• Flexibel

• Kommunikativ och relationsskapande

• Ansvarstagande

• Nyfiken

#

#

#

Övrig information


* Start: 9 Januari
* Omfattning: Heltid, intialt till 28/4 med chans till förlängning.
* Placering: Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2022
  • Ansök senast: 14 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024