OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver dig som vill ge kundservice i världsklass. Trivs du med att ge god kundservice och motiveras du av att skapa unika serviceupplevelser där kvalitet och trygghet är av största vikt? Vill du bli en del av ett 6-faldigt Gasellföretag, med passion för kundnöjdhet och samarbete?
Om jobbet
Du kommer att vara en del av vårt Kundservicecenter i Trelleborg. Vår avdelning präglas av god sammanhållning, hög kvalitet och en föränderlig vardag, där stämningen alltid är i främsta rummet.
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar vi för att våra kunder upplever en professionell och närvarande service. På Nanostone följer vi med på hela kundresan, från uppstart till nya kunder till att vårda befintliga kunder och vi ansvarar därför tillsammans med sälj-, driftsavdelningen och CRM-teamet för att säkerställa hela kundupplevelsen. Vi hjälper till och stöttar varandra till förmån för våra kunder. Våra kunder är det viktigaste för oss och vi arbetar därför outtröttligt för att förbättra kundupplevelsen.
Du drivs av att skapa bra serviceupplevelser, och nöjda kunder, du lyckas hålla flera uppgifter i luften samtidigt, men tappar aldrig fokus på vare sig kvalitet eller deadlines i uppgiftslösningen.
Dina primära arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare är:
Säkerställa korrekt databehandling och ha systemförståelse.Ge goda kundupplevelser via i första hand telefon och mail.
• Se möjligheter och skapa lösningar som passar den enskilda kundens behov och önskemål.
• Ta ansvar och samarbeta om kunden med andra enheter i företaget.
• Skapa nya kunder, samt förändra och underhålla befintliga kunder.
• Tillhandahålla merförsäljning när vi har kontakt med kunder.
• Hålla dig uppdaterad om din egen prestation i förhållande till överenskomna mål och på individ- och teamnivå.
• Att du är utvecklingsinriktad - bl.a. inställd på fortlöpande utbildning i interna system, produkter m.m.
Våra förväntningar på dig är:
• Du står för struktur, hög professionalism och har känsla för bra kundservice samtidigt som du är bra på IT och siffror.
• Du är välkomnande, problemlösande och har ett positivt förhållningssätt till kunder och kollegor.
• Du är energisk och vågar fatta beslut som ligger i företagets intresse och ökar vår kundnöjdhet.
• Du är redo för förändring.
• Du är en lagspelare och kan ingå ett samarbete över företaget.
• Du är logiskt tänkande och kan arbeta självständigt.
• Du är noggrann och strukturerad med fokus på detaljer och sätter en stolthet i hög kvalitet och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
• Du har förståelse för IT, och visar stor nyfikenhet på system och processer.
Vad vi erbjuder:
Vi erbjuder ett spännande och utmanande jobb i ett innovativt tjänsteföretag, där vi har kunderna i fokus. Du kommer att ingå i en informell och social miljö där samtalstonen är välkomnande och professionell. Du kommer att arbeta med engagerade och kompetenta kollegor, i en dynamisk och ibland hektisk miljö, med goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling.
Lön enligt överenskommelse.
Har du ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att ringa vår kundtjänstchef Amanda Michelsen på telefonnummer: 0764-922182