OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Addeco söker en erfaren sekreterare/administratör som ska jobba deltid hos en av våra kunder inom fondbranschen.Vi söker en representativ person som ska hyras ut till kund, med start efter påsk (5 april).I dina arbetsuppgifter kommer att ingå: sedvanliga sekreteraruppgifter förbereda och korrekturläsa presentationer göra reseräkningar åt kunden mötesförberedelser ligga steget före, påminna och hålla ordning ibland vara med på kundmöten och evenemang kunna selektera och se vad som är viktig info som ska vidarebefordras Som person är du: strukturerad och organiserad representativ och kan föra dig på större tillställningar social duktig på engelska (all kommunikation sker på engelska) självgående och serviceminded en van användare av Office paketet en person med lite "skinn på näsan" Du som söker ska kunna jobba självständigt och får gärna ha erfarenhet av bank eller fondarbete.Arbetstiderna bestämmer Du själv med kunden, ca 20-25 timmar i veckan.Arbetsplatsen är belägen i centrala Malmö men upplärningen kommer att ske på deras kontor i Stockholm. Tillträde och tidsramar Tycker du att tjänsten verkar intressant och föredrar halvtidsarbete framför heltid, är du välkommen att söka tjänsten.Du kommer att erbjudas en anställning inom vår uthyrningsverksamhet till att börja med.Med rätt person kan detta leda till en fast tjänst hos vår kund.Tjänsten söker Du på vår websida www.adecco.se.Bifoga CV samt gärna personligt brev.