OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Till en av våra internationellt verksamma kunder rekryterar vi en driven, flexibel och välorganiserad medarbetare till företagets finansavdelning. Kanske har du tidigare erfarenhet från bankarbete eller från liknade tjänster inom Cash Management? Du kommer att ingå i en liten arbetsgrupp som delar ansvaret för företagets portföljmix av produkter och finansiella tjänster. Arbetsuppgifter består av övervakning och hantering av företagets kassaflöden, administration av valutariskhantering samt att styra och tillämpa system och processer i enlighet med företagets professionalism. Kunskaper för uppdraget: Vi söker dig som vågar ta beslut, agerar rationellt samt är självgående - yrkeserfarenhet och personlig mognad är ett absolut krav. Stora krav ställs på administrativ organisationsförmåga, hög arbetsmoral och lagkänsla. Företaget är internationellt verksamt varför minst engelska flytande i tal och skrift är en självklarhet. Fler språkkunskaper är ytterst meriterande. Du behärskar Excel till fulländning och har i övrigt väldigt goda datakunskaper. Kontakt med både intern personal och kunder sker dagligen varför mycket god social kompetens efterfrågas och värdesätts. Om du känner att ovanstående arbetsuppgifter tilltalar dig och att du uppfyller samtliga krav för anställning så känn dig varmt välkommen att ansöka!