OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag hos kund söker vi nu en erfaren försäljningsassistent. Du kommer, som uthyrd konsult hos en av våra kunder i Helsingborg, att arbeta med planering, forecast, kalkyler och diverse analyser. Arbetet innefattar bland annat en stor del sifferarbete och också en hel del ansvar. Du kommer att ha en hel del kontakt med utländska och svenska kunder vilket innebär att du är bekväm i engelska. Det är ett högt tempo på företaget vilket innebär att du ska vara flexibel och tycka det är roligt att jobba i en driven organisation. Uppdraget löper på 6 månader. Som person skall du vara social, noggrann, driven och självgående. Om det uppstår problem är du den som hittar lösningar. Du har struktur i ditt sätt att arbeta och du är van att arbeta med siffror vilket har gett dig en viss precision. Du ska vara intresserad av processer och ha en analytisk förmåga. Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning och en viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda generella datakunskaper, framförallt Excel, är av stor vikt. Du behärskar engelska i tal och skrift. Din ansökan vill vi ha omgående då vi arbetar med kontinuerligt urval.