OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en högskoleutbildning och arbetat i minst 3 år som handläggare? Har du tidigare arbetat med avtal och upphandlingar? Då är denna tjänst för dig.
Om uppdraget
Kunden är en statlig förvaltningsmyndighet som arbetar mot riksdagen och regeringen. De söker nu en handläggare med gedigen erfarenhet. Uppdraget är på heltid med placering i centrala Stockholm. Vi söker dig som har möjlighet att påbörja uppdraget omgående, uppdraget pågår sedan till och med 2022-12-31 med möjlighet till 3 månaders förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Inom detta uppdrag kommer du arbeta med uppföljning av ramavtalsleverantörer och ramavtal. Med arbetsuppgifter som tillexempel handlägga ärenden, vara stöd i hela uppföljningsprocessen, bevaka att eventuella åtgärder som ramavtalsleverantörer åtagit sig och utarbeta förslag, exempelvis ta fram beslutsunderlag samt följa upp ärenden. Vidare kommer du arbeta med kreditbevakning där du bland annat kommer att analysera inkomna anmärkningar/avvikelser, ta fram kreditupplysningar och ha löpande kreditbevakning av ramavtalsleverantörer. I arbetet ingår det även att hantera administrativa rutiner där du kommer att diarieföra, skriva protokoll, hantera prislistor, förlänga ramavtal, göra sammanställningar i Excel med mera. Vi ser att du är en administrativ person som kan hantera många uppgifter samtidigt. Du är stresstålig och strukturerad i ditt arbete.
Dina kvalifikationer
- Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Meriterande med erfarenhet av arbete med inköp eller upphandling
- Meriterande med erfarenhet av arbete med avtalsförvaltning
- Meriterande med erfarenhet av arbete med kreditbevakning av företag
- Meriterande med erfarenhet av upphandlingsverktyget Mercell TendSign
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-02-10.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Gräns Rodhe.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson