OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VÅRT ERBJUDANDE
Trivs du i ett arbete med många kontaktytor där du får leverera service och där noggrannhet är A och O? Vi letar handläggare inom kundservice till ett finansbolag i Södertälje.
I din roll som handläggare arbetar du med kundservice, administration och support. Tjänsten ställer höga krav på effektivitet, kundbemötande och resultatfokus. Vidare ska du brinna för service i alla led.
ARBETSBESKRIVNING
Arbetsuppgifterna består av att via telefon, mail och chatt besvara frågor från både företagskunder och privatkunder kring olika finans- och leasingavtal. Hantering av inkommande ärenden i olika system samt enklare ekonomiuppgifter. Utöver detta består arbetet också av flera olika administrativa uppgifter såsom utbetalning och bokning av fakturor samt uppföljning, utredning och korrigering.
DINA KVALIFIKATIONER
- Gedigen erfarenhet av arbete inom kundservice och administration
- Relevant gymnasie-/ högskoleutbildning
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- God datorvana och erfarenhet från arbete i Excel
- Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper
- Vana av att arbeta i ärendehanteringssystem
MERITERANDE
- Erfarenhet från bilbranschen som tex servicerådgivare eller inom billeasing
- Bakgrund från finansbranschen eller annat ekonomiarbete
- Körkort
DIN PROFIL
För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:
- Är utåtriktad, har stort engagemang och är serviceinriktad
- Är flexibel, strukturerad och duktig på att planera och organisera ditt arbete
- Som person är driven, målmedveten och har lätt för att samarbeta med människor i alla led
- För att klara rollen bör du vara stresstålig och trivas med att arbeta under ett högt arbetstempo
- Har lätt för att lära och gillar nya utmaningar och
- i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse
OM OSS
På Pema People är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. En unik möjlighet för våra kunder. I kombination med nytänkande, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov resulterar den filosofin i bemannings- och personallösningar som verkligen gör skillnad. Både idag och i morgon.
ANSÖKAN
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6-12 månader med möjlighet till förlängning. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström
Evelina Nilsson
Katarina Guzik
Kristina Peltola
Britt-Marie Landström
Katarina Guzik
Regionchef Hans Hansen
0115001041