OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av administration, kundservice eller offentlig förvaltning? Vi söker nu en driven person till vårt team i Sundsvall för ett spännande uppdrag inom digitala tjänster.
Återkommande uppgifter i rollen:
Svara på frågor från privatpersoner och offentliga aktörer.
Handlägga ärenden gällande digitala tjänster och incidenter.
Utföra administrativa uppgifter och incidentrapportering.
Vem vi söker:
Flytande svenska i tal och skrift.
Erfarenhet av administrativa uppgifter eller liknande.
Starka kommunikativa förmågor.
Samarbetsinriktad och problemlösningsfokuserad.
Projektinformation:
Start: 11 november 2024.
Slut: 31 oktober 2025, med möjlighet till förlängning.
Plats: Sundsvall (3 dagar på plats, viss möjlighet till distansarbete).
Heltidsroll, 100 %
Varför söka?
Denna roll ger dig möjlighet att bidra till betydande digitala framsteg inom offentliga tjänster, i en innovativ miljö.
Ansök nu och bli en del av ett meningsfullt projekt!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.