OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren HR konsult med goda kunskaper inom rehabilitering och kontakt med relevanta myndigheter och fackförbund.
Kunden är i tillfälligt behov av hjälp av en erfaren HR konsult som kan stötta juniora HR personalen hos kunden. I din roll ingår uppföljning, medarbetarundersökningar, jobbarkitektur, löpande administration och vanligt förekommande HR arbetsuppgifter. Du kommer att se över arbetet med rehabiliteringar, skapa åtgärdsplan anpassade efter individuella behov. Kunden behöver även hjälp kring avveckling/storlek på företaget, viktigt att du har kompetens inom omorganisationer för att stötta eventuella förändringar inom bolaget.
Vi söker dig med minst 5 års erfarenhet inom HR. Du behöver även ha bred erfarenhet av operativt HR arbete, särskilt inom rehab och avveckling samt Mycket goda kunskaper av Svensk arbetsrätt (meriterande med erfarenhet inom nordisk arbetsrätt).
Startdatum omgående, heltid, visstid.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.